Conditii de retur si restituire

Nu sunt acoperite de garanție produsele care:

  1. Prezintă defecte fizice, cum ar fi lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite.
  2. Au etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate.
  3. Au fost utilizate în condiții neadecvate, inclusiv tensiuni de alimentare necorespunzătoare, manipulare incorectă, expunere la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, condiții de umiditate, praf, noxe sau substanțe chimice, și software parolat.
  4. Au fost supuse setărilor și instalărilor incorecte.
  5. Prezintă surse defecte, cum ar fi condensatori sparți.
  6. Prezintă pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor.
  7. Au suferit intervenții mecanice sau plastice.
  8. Au fost conectate sau deconectate în timpul funcționării echipamentelor.
  9. Prezintă rescrieri greșite de BIOS sau BIOS parolat.
  10. Au fost instalate sau utilizate cu programe sau drivere neoriginale ori de către persoane neautorizate.
  11. Sunt invertoare, baterii, acumulatori LiFePo4 sau controllere fără certificat de punere în funcțiune emis de un instalator autorizat sau agreat de producător.

În cazul în care produsele trimise în garanție sunt funcționale și solicitarea nu este justificată, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur.

Operațiunile de service efectuate în perioada de garanție vor fi menționate pe un document separat (nota de intrare/ieșire) și trebuie păstrate împreună cu certificatul de garanție existent. Perioada de garanție se prelungește cu durata în care produsele s-au aflat în service.

Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 60 de zile de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare.

Condițiile de retur si restituire

Solicitările de retur trebuie notificate pe site-ul nostru către Departamentul Suport Clienți în termen de 48 de ore de la primirea produsului. În toate cazurile, cu excepția celor referitoare la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea acestora într-o stare care face imposibilă revânzarea poate genera costuri de aducere la conformitate/starea inițială de până la 100% din valoarea produsului.

Puteți solicita returul produselor în următoarele cazuri:

  1. Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site: Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
  2. Produs nefuncțional în primele 48 de ore (2 zile lucrătoare) de la recepție: În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
  3. Produs cu colet deteriorat: Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului la momentul livrării. Riscul de pierdere sau deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator desemnat de consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
  4. Produse livrate greșit: În cazul în care a fost livrat un alt produs decât cel comandat.

Daca conditiile de retur sunt indeplinite, restituirea se face in contul din care s-a facut plata.

Pentru cererile de retur sau restituire

Contactati-ne la adresa de mail contact@sistem-fotovoltaic.ro sau la numarul de telefon 0771 599 006.